Monday, June 22, 2009

馬來西亞昭倫聯宗會 成立九周年聯歡晚會


馬來西亞昭倫聯宗會 成立九周年聯歡晚會
23th May 09

On 23th May 09 was 9th Anniversary Celebration of The Chau Luen Clansmen Association of Malaysia.
I was very happy to meet Datin Tam. She was friendly and lovely. Following were some pictures of the dinner.
Mr Tam and Mrs Tam were enjoying delicious food.
The chairman were singing and sending regards.

Datin Tam was reciving regards from the chairman.
Dr. YK TAM raise up his hand when he was introduced by the host.
Our host of the Dinner
There were about 40 tables of Chau Luen members and guests in the dinner.
The person who seating at the center is Mr. 談. He is only double fire 談 in the dinner.

Singing Happy Birthday Song
拿汀譚慧珍 獻唱 月亮代表我的心 及 萬水千山總是情.
你问我爱你有多深, 我爱你有几分? 我的情也真,我的爱也真, 月亮代表我的心。 你问我爱你有多深, 我爱你有几分? 我的情不移,我的爱不变, 月亮代表我的心。
轻轻的一个吻, 已经打动我的心, 深深的一段情, 教我思念到如今。 你问我爱你有多深, 我爱你有几分? 你去想一想,你去看一看, 月亮代表我的心。
轻轻的一个吻, 已经打动我的心, 深深的一段情, 教我思念到如今。 你问我爱你有多深, 我爱你有几分? 你去想一想,你去看一看, 月亮代表我的心。
莫說青山多障礙 風也急風也勁 白雲過山峰也可轉情
莫說水中多變幻 水也清 水也靜 柔情似水愛共永
未怕罡風吹散了熱愛 萬水千山總是情 聚散也有天註定 不怨天 不怨命 但求有山水 共作證
Mrs Tam, Mdm Lim, Mdm Tam and husband.

1 comment: